Мандри в часі – один з улюблених сюжетних ключів для більшості авторів фантастики й фентезі. Це ж така зваблива ідея: податися на кілька десятків (сотень?) років назад і змінити хід історії! І скільки б на цю тему не творили книг, завжди є місце для нової, ще ніким не вигаданої, оповіді. Цей же троп використала й німецька письменниця Керстін Ґір у своїй трилогії “Timeless” – і моментально стала популярною!
    У центрі історії – юна Гвендолін Шеферд. На перший погляд, звичайна дівчина, що любить голлівудські фільми, плітки про хлопців і вечірки з подружкою. Щоправда, є в ній і дещо особливе. Вона живе в старовинному величезному маєтку й належить до аристократичного роду Монтрозів. А ще може чути й бачити привидів... Останнє їй не заважає, бо Гвендолін не спішить інформувати оточення про свої видіння. Вона дуже тішиться своєю пересічністю й не прагне зайняти місце кузини Шарлотти, що ділить із нею будинок і нібито має ген мандрівника в часі. Усе життя Шарлотту готували до такої долі, вчили старовинним танцям, фехтуванню й бойовим мистецтвам. Та несподівано виявляється, що носій гена – зовсім не Шарлотта. І на своє 16-річчя Гвендолін уперше перестрибує в минуле...
    Відтепер буденність Гвендолін кардинально зміниться. Їй доведеться вступити в таємну ложу Вартових, що пильнують мандрівників у часі. А ще побувати в минулих століттях, протистояти зловісному авантюристові графу Сен-Жермену, стати невільною причиною змови, познайомитися з іронічним котоподібним демоном, кілька разів ледве не розстатися із життям і... закохатися в партнера за подорожами Гідеона де Віллерза. Пригоди, романтика й таємниці супроводжуватимуть героїв упродовж усіх трьох книг.
    Красива фантастична історія Ґір має й екранізацію з німецькими молодими акторами. Кіно неабияк відрізняється від книг, хоч і дуже яскраво передає костюми та антураж різних епох.

0 Коментарі